Bax 051
بچه های مشهدی اگه کسی هست که می خواد آهنگ بخونه بره رکورد مونده پیام بزارن من استدیو دارم خوشحال می شم کمک کنم
با تشکر محمد![]()
![]()
بچه های مشهدی اگه کسی هست که می خواد آهنگ بخونه بره رکورد مونده پیام بزارن من استدیو دارم خوشحال می شم کمک کنم
با تشکر محمد![]()
![]()
ورس 1 [ بیگرز ]:
بین نگاه مردم ، میرم به سمت مقصد // نمیدونم کجا میخوام برم و بیمارِ مغزم
صدایی آشنا ، میخونه تو گوشم // سنگینی مسیرم میمونه رو دوشم
چون این راهی که میری ته نداره // هرچی میگیره پس نداده
تو میمونی با اون خیابونی // که مثل کویری خشک و بی بارونی
همه چی اینجا اتفاقِ // حتی میکنه بی جا استفاده
کجان اونا که بودن مثل برادر // از پشت میله ها میگن قصه برا من
خدا بده یه روز آفتابی // یه نسیم خنک هم باشه حال دادی
ورس 1
کفیتو بپوش و لباس تن کن
میخوام ببرمت جایی که ماجراس، چن دور
بزنی ببینی چند چنده شهر
و بعد بشینی یه نمه پر کندهتر
من، همون که خوش بود یه وقتی
سر حال و سنگی، سف بود میفهمی
اینترو
برو بریم آعاااعاآا آعاااعاآا آعاااعاآا برو بریم آاه آاه آاه
سیجل جیجی لیتو خلو چلیم ما ما ما
ورس ۱ (لیتو)
۲ تا دوقلو بلند دیشب بم دادن/ منم سریع رفتم توشون مث بن لادن
لباشون رو لبام انگار امدادن/ بهم رو م دادن به امینم دادن (چی؟)
نقطه سر خط، دکمه سر دست/ من شیککم ولی تویه تخم ساگ نه
حرف بزن جلوم ولی پشت سر ن/ منم میخندم بهت انگار پشت صحنهست
این و میگم به خودم خیلی بی جنبه شدم/ دنیا میچرخه دورم بازم میچسبه ۲ نخ
ولی فدا سرم اگه شده دعوا سرم/ نمیرم بیرون زودتر از ۱۲ من
بی سوادم باشه بازم میگه لیتو با "لام"/ اگه اسفند بره هنوز عید و باهامه
دهنتون سرویسه ....
چاقال نامه ...
شنیدم جدیدا چهار تا کونی شمرونی
شنیدم جدیدا چهار تا کونی شمرونی
حبلای مهمونی ، حرف زدن از تهرون ، جــون
میام خواستگاریتون بدون مهمون
واسه من چایی دارچین بیارین توی فنجون ، جــون
من و تهی رو یادتون رفت ؟
میدونم که تو هم توی قلبت عقده هایی داری
عقده هایی که اومدن از نقطه های تاریک
تو مثل من دلت سوخت از نقره های داغی
که حک کرده اسم ما رو نخبه های یاغی
الان دوازده شبه، از صبح پای کاریم
بازم روبرو شدیم با سفره های خالی
این حرفا شدن فقط مشتی گفته های عادی
اینترو
هه هه هیچکس و زدبازی ام جی هیدن – امشب باهم کلی حرف دارن آخه چرا الاوکیلی مشکلت چیه با ما
mj ورس
زاخار با ما چرا بدی مگه تنت میخاره انگاری ترا زدی انقد نکنی نگا رفیقی یهو میشه دعوا مرافه بعدش حرف و خرافه اگه کل داری میگم بیام فردا سراغت مثه کاجبین کرکات بریزه انگاری واجبین همه دوستا با منن شدم اوستا کار اصن تویه روستاها امضا میخوان دوستارا ازم